۲۸ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۰۴

فرمانده انتظامی عسلویه:

باند سرقت در عسلویه منهدم شد/ دستگیری ۴ متهم

باند سرقت در عسلویه منهدم شد/ دستگیری ۴ متهم

بوشهر- فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه از انهدام باند سرقت و دستگیری ۴ نفرمتهم و کشف ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین خواجه صبح چهارشنبه در جمع با خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل و موتور سیکلت در سطح حوزه استحفاظی و در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی، پی گیری موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه افزود: مأموران کلانتری ۱۲ بیدخون با همکاری پلیس آگاهی، با اشراف اطلاعاتی و بررسی شیوه‌های وقوع سرقت، به چندین متهم مظنون و پس از اطمینان از انجام سرقت‌ها توسط آنها با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی جداگانه دو نفر از متهمین را دستگیر کردند.

سرهنگ خواجه تصریح کرد: افراد دستگیرشده در بازجویی‌های به عمل آمده به ۲ فقره سرقت موتورسیکلت، ۸ فقره سرقت کابل از منازل شخصی و شرکت‌ها با همکاری هم و فروش به دو نفر مالخر از اتباع بیگانه در شهر نخل تقی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه در پایان با اشاره به دستگیری ۲ نفر مالخر و کشف موتورسیکلت‌ها و اموال مسروقه، بیان داشت: ۴ نفر متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مرجع ذی صلاح معرفی شدند.

کد خبر 6228777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha